Güncel sağlık sayfanız arrow Beslenme Diyet arrow beslenme diyet arrow Düşük karbonhidrat prostata karşı

      

Anket: Diyet konusunda düşünceleriniz
 

         

  

EsteMag EsteMag - Düşük karbonhidrat prostata karşı
Advertisement
Düşük karbonhidrat prostata karşı PDF Yazdır E-Posta
Üye Oylama: / 0
ZayıfEn iyi 
Reddit!

prostat01.jpgDiyette düşük karbonhidrat olması prostat tümörü büyümesini yavaşlatmaktadır (Duke Prostate Center Researchers). Kobaylarda yapılan çalışmalarda insülin salgılanmasının azalmasının tümör büyümesini durdurduğu tespit edilmiştir.

Duke Üniversitesinden Dr. Stephen Freeland düşük karbonhidrat ile beslenmenin en azından kobaylarda prostat tümörü büyümesini yavaşlattığını bildirdi. Eğer bu insanlarda da kanıtlanırsa prostat tümörlerinin tedavisinde önemli bir gelişme olacakatır. Araştırmacılar bu çalışmalarını Kasım 2007 de yayınlanan Prostat Dergisinde yayınladılar. Freeland, insülin ve bununla ilgili insülin benzeri büyüme hormonunun prostat büyümesi ile bağlantılı olduğunun daha önceki çalışmalarda gösterildiğini bildirdi. Araştırmacılar 75 kobayın düşük karbonhidrat ile beslenmelerinin bunların yaşam sürelerini uzattığını ve tümör gelişiminin daha yavaş olduğunu gösterdiler. Batı tipi diyet ile beslenen kobayların ise kısa süre yaşadıklarını ve tümör gelişimlerinin çok hızlı olduğunu tespit ettiler. 





Digg!Del.icio.us!Google!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 
< Önceki   Sonraki >
© 2008 EsteMag
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Webmaster and editor Dr.MT - Design by syahzul, FlexiSaga.com